Thuis
31 mei 2025 - Assendelft, Nederland
Het zit erop. Na nog heerlijke dagen safari's, zwemmen met Zaya, lekker eten en genieten van elkaar weer goed thuis gekomen. Wat een bijzondere reis was het een ga nu alles rustig verteren. Fijn om Gaia en Ton weer te zien.
Dank voor alle aandacht en berichtjes. Ik vond dat echt fijn. Misschien kom ik nog terug bij jullie met een crowdfunding voor het dak van de school in Likoni.. Ik geloof dat Mimi zich hier bezig mee gaat houden. Maar goed, tot die tijd...pole-pole
Liefs, Juliette
Foto’s
4 Reacties
-
Ton:1 juni 2025No home without a roof
-
Marieke:1 juni 2025Welkom thuis,liefs H en M xxx
-
Jacqueline:2 juni 2025Prachtig om dit avontuur op afstand met je mee te kunnen maken, Juliette! Welkom terug ☀️
-
Jamila:4 juni 2025Welkom thuis lieve Juliette, wat een mooie verhalen. Dank voor het delen, heb ervan genoten. Tot snel.
