Afscheid en weerzien

17 mei 2025 - Ukunda, Kenia

Wat een dierbaar afscheid was het. Veel gezongen, speeches, en ze hadden een echte taart met 'digging for inner gold' erop. Verder natuurlijk soda's en cakejes. Ik heb een mooie afrikaanse jurk gekregen en een  jurkje voor Zaya. En als klap op de vuurpijl een golden Award certificate. Ik heb de docenten ook certificaten mogen uitdelen van het Storytel Centre Amsterdam en de vrouwen gaf ik een stenen hartje. 

Alle filmpjes en foto's geven een goed beeld

Het weerzien met Zaya was heerlijk. Ok, ook Mimi en Zsolt 😜 We zitten in een superdeluxe huis en gaan veel plannetjes maken. Maar eerst uitrusten en verwerken.  Misschien dat ik nog wat post, ik zie wel. 

Tot zover..Tutaonana Baadye

Foto’s

4 Reacties

  1. Jacqueline:
    17 mei 2025
    Wat een prachtig indrukwekkend avontuur, Juliette! Wat heerlijk dat je nu kunt uitrusten en mijmeren en genieten van en met je familie.
    Goede voortzetting van je reis! Liefs
  2. Joke Naus:
    17 mei 2025
    Mooie indrukwekkende verhalen en vooral de oprechte connecties die zijn ontstaan. Unieke belevenis! Geniet van de laatste 2 weken, lieve groet
  3. Lo:
    18 mei 2025
    De jurken zijn prachtig!!
    Geniet maar lekker door
    😘
  4. Astrid:
    18 mei 2025
    Wat een mooie ervaringen en belevenissen. Leuk om te lezen allemaal. Nu genieten met de familie daar. Groetjes, Astrid xxx