Woensdag
Vandaag weer begonnen op de school. Filmpjes laten zien hoe het was. Zo leuk. Daarna terug gewandeld via een andere route en dacht dat ik verdwaalde was. Maar het viel mee, gelukkig. Wel even gebeld met Dor us voor de zekerheid. Echt relaxed voel ik me nog niet. Moet nog steeds wennen aan de aandacht en opmerkingen. Mannen vinden het grappig, muzungu.
Vanmiddag weer een goede sessie gehad met de teachers. We maakten een bos van hun bomen en iedereen werd verzocht complimenten, support of vragen te schrijven.(Zie foto) Ze waren echt geroerd door de complimenten. Verder ontstaat er echt een team met veel onderling (h)erkenning. Ze zijn verbaast hoe snel het vertrouwen groeit. Vooral de aandacht voor dromen en wensen geeft ze hoop. Nog gesproken over hoe ze hiermee verder kunnen. In ieder geval wil Dorcus in de nieuwe school een manier vonden om ze op te hangen.
Morgen laatste sessie. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
Foto’s
4 Reacties
-
Ton:14 mei 2025Jammer dat het bijna voorbij is, toch? Wordt er nog een geit geslacht?
-
Juliette Eggink:14 mei 2025Ha ha, nee. Vrijdag is de vaarwel bijeenkomst. Ik heb voor de vrouwen een klein presentje gekocht en de teachers een certificaat. Verder wordt de docu getoond. Dus klein feestje
-
Jeroen:14 mei 2025Is het zo snel gegaan?? Het was interessant om alles te lezen
-
Juliette Eggink:14 mei 2025Dank! Nu eerst nog mimi zsolt en zaya knuffelen en genieten van elkaar en mooie Kenia

