Hoop
De laatste dagen hoorde ik Dorcus praten over de voorgang van de nieuwe school. Vandaag hoorde ze dat de builders zelfs bereid zijn om voor niks te werken voorlopig. Maar ze kunnen niet verder omdat er geen materiaal is. Ik heb nu wat gedoneerd omdat ik zo geloof in deze mensen en hun missie. Er is veel meer nodig, maar stap voor stap zullen ze er komen! De nieuwe school zal ze zo'n boost geven. Heftig hoe blij ze was. Ook omdat ze zich zorgen maakte over mijn afscheid. Ze wil er zo graag een feestje van maken, maar ze heeft geen cent over. Ze heeft er nooit naar gevraagd, nooit iets over gezegd. Nu is ze zo blij en ik ook. Het geeft ons allemaal hoop.
4 Reacties
-
Maddy:14 mei 2025lieve Juliette, het afscheid komt er dus al aan, emotioneel hoor! Geniet nog maar van je laatste dagen, liefs Maddy
-
Laura:15 mei 2025Kunnen we via jou ook nog een bijdrage doneren? Alle kleine beetjes helpen…
-
Juliette Eggink:15 mei 2025Wat lief 😘Ja zeker, ik zal zorgen dat het bij Dorcus terecht komt.
-
Juliette Eggink:15 mei 2025Ik zie morgen lisa, de coordinator van vrijwilligers en zal met haar overleggen.

